Ahad, 4 Disember 2011

Ok hari ni kena bahan teruk-teruk sebab keluar ngan ishfaq tadi malam . Dem..rasanya macam xde hal..tapi leh jadi hal yang boleh dijadikan bahan. Demm...pape pun.diorang mmg nak kena :) Tunggu k..ni neyna la weh..lau xbahan orang sehari..xlengkap hidup saya ye anak-anak..:p haha

tapi yang best nye..si ishfaq 2 bukan nak backup aku..duk diam2 stalker dari tepi..sengal tak? haha..aku geram je kn..then siap tanye lagi..nak backup x? perlu ke nak tanye ? dah terang2 aku dah kena peluru berpandu 3 lawan 1..haruslahh!.adess... haha..


ermm..Tadi jugak..my ex couple...yang 6 tahaun 2 send me a msg .

 "biar mimpi sampai ke bintang" I love you .

Aku tak pasti apa motif die.tapi aku baru teringat malam td aku ada send something kat dia.. yang mengatakan jangan cari aku lagi..jangan contact aku lagi..jangan harap apa2 lagi dengan aku.n aku da xkenal dia lagi. Aku dan dia..ada masalah..masalah kami adalah kami sangat mengharap antara 1 sama lain masa kami susah, ada orang ckp..orang pertama yang kita ingat masa kita ngah susah..adalah orang yang kita paling harapkan & yang paling rapat dengan kita.. itulah maslah kami..aku xboleh terus harapkan dia..kami dah lama putus..


aku n dia perlu sedar..hubungan kami xkan kemana..


1 ulasan:

  1. sabar ye. mgkn ada hikmahnya disebalik yang jadi tu . ALLAH tak jadikan sesuatu melainkan dia menempelkan hikmah dengan setiap kejadiannya. Sabar tau. mgkn baru kenai kan, but anything u can share and ask for my opinion. ;)

    BalasPadam