Sabtu, 17 Disember 2011

Pelik




Aku ni esok nak drive ke pahang . Harini mata leh cam xnak tido lak . Sok confirm mengantuk . Deym . Time2 camni update blog memang terasa sesuai. Sebab bila aku update blog ..aku rasa mengantuk lebey. Umpama buat assignment gittew :p

Sementara bosan2 ni..aku nak kongsi pengalaman selama beberapa hari aku xupdate blog nie. Yang paling aku xleh lupa adalah haritu.aku ngah lepak minum..then ada la satu awek ni duduk table sebelah.. Aku pun senyum la kat die..die senyum balik.. Comel la awek tu ..Then siap aku tanye lagi.. "sorang?" (konon2 nak peramah la sangat kan)..then die ckp "tunggu kawan.." pastu die senyum..comel gile muke die..(ter-LESBIAN aku kejap) aku ingat lagi..die pakai baju lengan panjang dengan seluar tight .Sopan je nampak. Then ,mase 2 ada 1 mamat ni...Boleh tahan la hensem die(sbb tadi mase nak masuk,aku nampak die naik mini cooper..so hensem tak hensem la kan..).. datang2 terus marah2 die.. semua orang duk pandang .Aku terkejut jugak..tetibe datang2 da macam panglima bukit gantang!  Tetibe datang pulak kawan2 dak perempuan tu cakap something like "aku xsangka kau camni.." then adengan jerit2 bermula..Tapi yang peliknya Perempuan tadi tu senyap je..die cam blur..cam xfaham ape dah terjadi au..Then lame2 die kena basuh..die start to cry.. Then semua girls tu blah..termasuk mamat tadi tu..aku cam "bapak loser sial korang ni buat kawan korang camtu?agak2 la.." benda boleh settle baik ape..kata kawan..<--tetibe beremosi lebih ! and then..tetibe..laki tadi 2 datang bawak bear ,bunga & coklat..bersama dengan kawan2 dia tadi yang jerit2 tu..bawak cake..and kawan2 die siap ajak2 orang2 yang duduk kat situ bangun sekali..so dengan aku-aku lah bangun..keliling that girl..laki 2 tetibe pujuk perempuan 2 then die purpose perempuan 2 jadi gf die..so yg tadi2 tu gimik jela.. -.-" aku baru ingat nak g penampo laki 2 lau die dtg balik marah2..p/s-aku tau die purpose perempuan 2 sebab aku tanye salah sorang dari kawan2 mereka tu..so lau die tipu aku..so aku dapat fakta yang salah la.Tapi memang ye kot..sebab siap ada adengan member2 die cakap "terima ! terima ! terima" aku cam...what tha...? then aku blah..

Aku pk pk balik like "seriously???" ..Ada lagi laki yang se-sweet itu atas muka bumi ni ke ? Deym best dowh !perempuan 2 xcakap pape..cry cry cryy....comellllllll ...aku cam..alahai kau ni..patut la laki 2 purpose kau camni..kau pun sweet2 je orangnyee..lau aku jadi laki pun aku usha...nampak sopan je daknye..lembut gittew..nak dibandingkan dengan aku yang kasar bak ong bak ni bek toksah wat awek..hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan