Selasa, 13 Disember 2011

Ok minggu yang busy . Dimana semua assignment kalau boleh nak kena submit in this week,sumpah berlambak ! Tu lah akibat daripada kerja delay-delay ye anak-anak..Don't try this at home.plus,minggu ni jugak kena latih tarian untuk performance malam graduasi untuk dak2 foundation .Well,applause gak sebab diorang muda & can be able untuk manage a program like that . Tapi kitorang ni ha,Dalam masa 4 hari nak kena catch up 2 bentuk dance. Traditional & modern . Demm,,dancing is hard uolls !Tapi sebab minat,sapu suda.
And yeah,aku berkenalan dengan kawan baru,dapat rapat dengan kawan baru and plus,dapat dengar cerita jugak dari kawan baru . Haha..
Aku pun baru tahu 1 cerita yang tak berapa nak best . Aku pun tak faham sebenarnya dengan minah tu.Sebab aku dengar cerita ada orang tweet2 cakap pasal blog aku yang "tak habis2 KUANTANING" .bila dengar je cerita tu aku cm "whatt..??" come on la . have a life ! Kau punye twitter nak update apa aku tak pernah semak pun nak amik tau kot. Ni blog i sukahati i lah nk post apa kan..jeles lettew !Nama kau pun aku tak tau (sebab kau tak femes pun FYI ) . Muka kau pun aku baru tengok sekali,itu pun ada member aku tunjuk masa malam tu.lau x,aku pun rasenye tak kenal dengan kau yang bermasalah tu. So apa masalah kau disitu wahai si bermasalah ? Yang kau senak lemak sangat dengan aku apasal la . Macamla kalau kau kutuk blog aku,blog kau terus dapat 7 ribu followers .Aku tak pernah bermasalah dengan kau so please jangan nak cari hal dengan aku . Aku bukan adik-adik kau k.. Xdapat apa pun kalau kau memburuk2 kan orang lain,plus aku xkenal kau pun minah. so come on la.Have a life yo . Otak cam kampung.org

Ok stop beremosi pasal minah keding perasanpalingbagus lettew tersebut . Now cerita about the dance floor. Ok mase nak pegi sana,we all takut sebab tradisional memang xingat stp lagi. Ingat2 lupa. Modern kitorang memang sangat2 confident la cerita dia disiteww .  Bile rehearsal hambik..Terabur tradisional !So kitorang dimarahi bubup dibelakang stage..Deym! haha..tapi kitorang pun practise2 lagi..sampai la show time,nasib baik okay..xde yang lupa step :P

Tapi apabila modern dance..Hambek ! lupa terus..sorang ni kemana ..sorang tu kemana..sorang lagi kelaut..yang lagi satu kebulan . Haha..hadoi..sumpah rase nak tergelak atas stage..da la crowd memekak mase 2..so segan xsegan la..tapi rileks la..kitorang tetap enjoy atas stage..Rock it baby. Haha..bak kata kitorang malam tu..kadang2 hidup ni kena pandai buat muka "pergi mampus" sikit :P




Tiada ulasan:

Catat Ulasan