Ahad, 23 Oktober 2011

Radit dan Jani

Kisah radit dan jani adalah kisah romantik terbaik buat aku . Aku sangat-sangat menyukai cara diorang sebab diorang hidup dalam dunia diorang sendiri . Tak kira la betapa susah hidup diorang,betapa hina nya orang pandang diorang,betapa banyak nya halangan dalam hubungan diorang.Tapi bagi diorang,perhubungan mereka adalah PRIORITY ! dan yang terbaik hanyalah apabila mereka bersama .

Aku sayang kamu bodoh ! walaupun si radit ni betul2 useless,bajingan memang xleh provide apa-apa untuk jani..tapi jani sorang je nampak apa yang mampu radit bagi pada dia . KEBAHAGIAAN . orang lain akan terus mengutuk... orang lain hanya akan nampak keburukkan radit,Tapi bagi orang macam jani..dia nampak radit on the other side. Hanya radit yang mampu membahagiakan dia. At lease,radit sangat-sangat mencuba walaupun dia tau..dia xkan pernah mampu .

Sebenarnya aku lebih memilih lelaki macamni. Dia nampak jahat.. flirty..tapi dia sangat setia . GF dia adalah priority. Aku berfikiran sama macam jani ! Dia xmampu kasi aku macam-macam .Bagi aku,aku xkisah lelaki 2 jahat mana pun..asalkan dia sayangkan aku sangat2 pun aku dah cukup bahagia :)



QUOTES DARI RADIT & JANI

"Semua orang ga ada yang percaya kalau kita akan selalu terus selamanya "
"mereka semua tu tahu apa sich tentang kita?"
"mereka semua tu ga tahu tahi-tahi nya kita"
"mereka pikir kita ga bakal bisa hidup bahagia,tapi aku bahagia hidup bersama si bodohku ini!"
"Bahagia itu kita yang ciptain, bukan mereka"
"mereka pikir kalau gue ga bisa bagi kamu rumah,mobil,baju bagus itu artinya aku ga bisa bahagiaan loh,tahi!"
"mereka ga tahu gimana kita"
"kita akan selalu berdua,dan ga akan ada yang pernah bisa misahin kita,kita punya cara kita sendiri,dan kita punya dunia kita sendiri"
"aku sayang kamu bodoh"
"aku juga sayang kamu"


Bahagia itu kita yang ciptain, bukan mereka. Mereka gak tau gimana kita. Kita kan selalu berdua dan gak akan ada yang pernah bisa misahin kita, kita punya cara kita sendiri dan kita punya dunia kita sendiri. Aku sayang kamu, bodoh.


1 ulasan:

  1. bagus banget kata-katanya

    pengen banget punya cwok yg sifatnya kayak radit di film itu :D

    BalasPadam