Jumaat, 7 Oktober 2011

Pelik


Masih ada manusia dalam dunia ni buat sesuatu yang boleh menyebab kan diri mereka digelar mahkluk kurang genius !

Ngah bosan-bosan dihari jumaat tanpa planning ape2 dengan memeber..sambil mengadap lappy sejak 6jam lepas..aku pun dengan ghairahnye baca blog orang . sambil2 ambik inspirasi sikit nak mamperindahkan blog aku yang terbiar sepi ni.. kesian blog aku..

twtibe..jengjengjeng !

apa masalah entah mamat pakai topi cowboy tu hantar inbox berbunyi " hai sexy..wanna have sex?"

kalau anda hot seperti aaron aziz..mahupun julian casablancas ,bernafsu jugak la saya nak melihat profil anda dengan lebih daam..ni gambar pun menyangkung tepi kolam dengan topi cowboy sambil sengih2 ..nak suruh orang bernafsu hape nye .nak klik kat wall anda pun saya duk nyesal buang masa tahu??tolong la..kasi la yang baik sikit.

hendak nye memang makan pelempang.tapi oleh kerana saya baik hati dan budiman orangnya..maka..saya cuma delete sahaja manusia2 sedemikian . sekian.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan