Jumaat, 7 Oktober 2011

ERK




Bangun-bangun tido nampak ada banyak bintang atas kepala..dengan terhuyung hayang aku amik towel pergi mandi.Habis mandi tengok Handphone..ade seorang budak nama noor leena yang entah mane asal ntah yang ruin my mood for this WHOLE WEEK .Aku nak muntah dapat mesej die setiap DETIK !

takde benda lain yang leh wat aku lebih rasa nak bunuh diri selain tengok mesej die masuk selang 5 minit xberhenti dari pagi walaupun aku xpernah ada niat nak reply langsung! aku pun tak paham kenapa die beriya2 nak kenal sangat dengan aku,aku dah cakap jangan kacaw aku pun tak paham bahase ibunda !

yang paling best..setiap mesej die..akan ada ayat muntah hijau camni "hai my Lesbian Sis" aku nak marah,aku xkenal..cume boleh menghamun dalam hati jela..send balik mesej berbunyi "dont disturb me.im busy!" ..padahal dalam hati nak maki hamun je..semak gila ! xpernah2 phone aku bunyik2 sejak single mingle ni..tibe2 mesej2 die masuk menghentam jiwa raga aku je !plus..sejak bile aku kembali lesbian tah.bodo2 je.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan