Jumaat, 7 Oktober 2011

Burp.

Aku tak tau bagaimana caranya untuk memberitahumu.
Tapi .,jujur..
ia berlaku sejak pertama aku bertemu kamu.
Aku tau dan fahami dengan sangat sedar..
kamu akan datang dan hancurkan hati aku.
Ini adalah sebuah cinta yang tidak mengujakan.
Sebuah cinta yang tidak menderaskan degupan jantung
dan ini juga sebuah cinta yang paling memusnahkan hati
Sebuah cinta yang adakalanya membosankan.
Tetapi
walaupun cinta begini biasa terjadi,
dan terlalu sederhana untuk dilalui..
Tahu kah kamu..
Aku teringin untuk melaluinya denganmu ?
kerana cinta ini menyebabkan aku benci kamu bila kamu tidak hiraukan aku.
aku tak mau teruskan!
tapi kamu juga tau,aku tak mampu hidup tanpa kamu.
Oleh kerana aku tidak mahu membebankanmu,
aku hanya mampu berada disisimu dengan sedih
tanpa pengetahuan kamu...:(
Kamu mungkin mahu menyampaikan sesuatu yang berbeza dari ini,
tapi bagaimana jika aku beritahumu dulu..
yang aku..
sebenarnya...
aku cinta kamu?
Aku tak tau apa yang akan kamu rasakan nanti.
hanya dengan cinta yang secara lisan tidak terkata,

akankah kamu mengerti hati aku ? :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan