Jumaat, 7 Oktober 2011

Nyamuk


Nyamuk oh nyaamuk.pepagi buta buat aku hangin 1 badan.nak Buat-buat lovebite banyak2 plak ..merah2 badan aku. Tau la high.. g la cari yang darah manis..aku yang dah nak monopos ni la die nak hisap..

bergaduh jugak kang ngn nyamuk ni kang.

Okay.lupakan pasal nyamuk. Ni nak cerita sikit.walaupun tak best pun cerita ni.tapi nak jugak cerita . Ade aku kesah cerita aku best ke x..

Semalam aku bangun-bangun je pagi..perut aku sakit gila..aku dah tau dah memang period pain.so aku rileks lagi..buat2 xperasan la..sebab mimpi aku best gila..! pagi tu seperti biasa la..my roomate kejut..class pagi lettew ! aku dalam otak memang nak hulur je kunci kereta aku .."korang pergi la class..aku senggugut ni.." niat dihati nak cakap begitu..tapi belum sempat aku cakap..roomate aku da cakap dulu.."aku malas la nak g class..ko nk g..ko g la.." phew ..nampak sangat kami sehati sejiwa..kahkah !

Lepastu petang tu da xsakit da..so pergi la class..hurm..masa dalam class..aku terngiang2 ustaz aku pernah cakap dulu mase aku muda mudi..perempuan kalau tiap2 period..die asyik senggugut..n setiap kali die senggugut..dia muntah2..dia kemungkinan besar .. KEMUNGKINAN BESAR SAHAJA K.. mungkin dia tu mandul..so better berubat dari muda...persoalannya..macamane nak berubat ? haha..nasib baik aku da xde benda2 camtu sampai kebesar..masa form 4 slalu la...tapi ALHAMDULILLAH dah baik..uii seram la..aku nak keturunan......haha...aku xnak laki aku guna alasan aku mandul nak kawen len..mmg nak kena kejar pakai penyapu lidi !


p/s= actually kan..aku nak fully bertudung au skg..so ..sesape kenal aku..support la k :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan