Rabu, 4 Januari 2012

Bahagia itu kita yang cipta.
Bahagia itu kita yang rasa.
Mereka mungkin boleh cuba untuk memandang sepi
cuba untuk mentelaah setiap detik perilaku kita
tapi rasa itu cuma kita yang rasa
hanya kita yang mampu ungkapkan apa yang kita lalu
liku yang pernah kita jelang
hati mana yang pernah tersakiti
jiwa mana yang pernah kita calarkan
hati kita
perasaan kita
hanya kita mampu rasa.
Terima kasih tuhan kau berikan aku bahagia



p/s- Thanks untuk Nabila kawan aku sebab bagi aku semangat untuk the last post :) kau memang kawan yang baik bell ! :)

1 ulasan:

  1. not a big deal sweety..sumtimes, you kinda my idol..sumtimes i do adored u..u r strong enough to stand in dis lil fuckin world..let them talk shit bout u..i read urs, so, i noe where u standing at..im not that nice..tapi aku sokong benda baik yg kau buat..stay the virginity..itu pernah kau sebut pada aku..payback time la kiranya ni

    BalasPadam