Khamis, 3 November 2011

No matter


Aku ada banyak disorder au..aku rasa aku ada banyak penyakit pelik yang aku rasa menyampah pulak nak bawak penyakit ni ...haih..

1) Selsema disorder
Setiap kali aku jumpa habuk ke..bau perfume terlalu wangi ke...pergi tempat sejuk ke..confirm aku akan bersin2 sampai aku rasa macam dah xde udara nak bernafas dah. Sumpah rimas..rasa cam nak cabut hidung letak tepi sekejap je..!

2) Sedih disorder
Aku ni kuat rasa sedih.kalau aku teringat benda2 yang sedih sikit je..aku mula la touching melebih.menangis2 macam balu mati laki... sedangkan kadang2 benda 2 kecik je pun..tapi entah ape ntah yang membuatkan aku rasa sangat2 sedih sampai terkulai2 layu kononnya...cam pondan je tau!

3)Pk bukan2 disorder
Aku ni suka pk bukan2..benda aku xpatut pk la aku pk.. aku pk ..kalau aku lalu ,orang tgk..mesti orang tu kutuk2 aku. Kalau aku pakai macam ni..apa orang cakap nanti,kalau aku ikut jalan ni,nanti apa yang akan berlaku? kalau aku buat macamni..nanti ntah2 benda macamtu akan berlaku..camtu la gamaknyaa..haihh!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan