Selasa, 1 November 2011

Karaoke Time :)



Today kitorang ingat nak prank wan,qayyum dengan iqbal sebab birthday mereka tu adalah pada bulan yang sama. Bulan lepas. After rancangan kitorang xmenjadi..so kitorang pun ambil keputusan untuk enjoy ourself with karaoke :) it was not too fun not too sad pun . Haha..so so je.sbb hati pun xsenang xdapat prank mereka2 lagi.haihh..nasib badann !



masing-masing ngah sibuk melayan perasaan time ni.so aku dengan rasa hormatnya snap picture mereka yang xsedar pun aku ngah candid mereka..bila flash baru mereka like "what.......?" haha..i loike that ! :p


okay aku tahu gambar ni akan wat orang gelak.sila gelak puas-puas. Sebab saya memang nampak macam budak kecik mintak gula-gula bila saya potong rambut . Saya memerlukan positive energy untuk menambah keyakinan diri . P/s-wa benci nampak cam budak2 -.-" !



Qayyum ngah feeling nyanyi..si syahrul tu drama lebih..die bukan tido pun tapi saje je buat2 tido.mengade ! haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan