Selasa, 8 November 2011

Kuantaning



Again untuk keberapa kalinya ..Kami ke kuantan dan berlepaking disana :)

kami : neyna . shasha . nana . iqbal. syahir . akmal
venue : Teluk chempedak .
Date : 8hb 11 2010


tanpa kehadiran Qayyum,wan syahrul ETC ..kerana mereka semua pengsan
pada malam itu -.-",,pastu bila dah tau kitorang p lepak kuantan masing2 bising..kenapa x ajak ? padahal dah naik lenguh tangan call sorang2..tak masuk lagi credit yang kena tolak masuk mailbox..ceh ! haha..ala..actually xplan pun..benda ni terjadi apabila shasha n abg syahir yang plan..kitorang ikut je pun ..:p

walaubagaimanapun.kami merancang untuk ke kuantan lagi pada jumaat ini..DANG !! life is full of plan right ? I'm loving it yaww ! hahaha.

p/s-sebenarnye aku pun tak faham ape motif tangan aku tu.so sila jangan kaitkan aku dengan ADAM AF yang hip hop itu ye . Sekian. Harap maklum .


oleh kerana yang pergi tu terdiri daripada 2 couple..iaitu abg syayhir & shasha .Dan nana & iqbal (status masih belum diketahui..) ..maka aku dan akmal terlah menjadi seperti spongebob dan plankton yang bergaduh merebut kebahagiaan .Bosan kot..orang lain duk bercinta sakan..kami duk tepi2 main pasir..tapi best gak sebab aku men beberapa game dengan akmal dan aku telah officially menang sebanyak 5-0 ..sumpah aku rase de fight langsung main dengan die tu..haha

Xtau la kalau die tu baik hati nak kasi aku menang tapi aku nampak la die bersungguh2 lawan and at the end of the day kalah jugak. Haha..ape ape pun mereka semua memang best on earth




we enjoy our time that night. We wish to have another night like that soon :) Here are some video's that we capture together our moment of EATING -.-" je pun. haha







Tiada ulasan:

Catat Ulasan