Sabtu, 9 April 2011

What am i thinking ?

Oi Oi! Jap jap ! ape benda ni....?

aku baru sedar sesuatu! aku dah way to changed babe ! aku jadi lemah longlai macam tissue..sensitive kuat menangis macam perempuan lembik yang rase nak terjun tingkat 5 wisma bunga bila orang sakitkan hati aku . hello !! aku ke ni...?.

pebende ni neyna ?

bukan ke dulu..aku adalah seorang perempuan yang "ada aku kesah?" .
bukan ke dulu aku reti plak nak terasa-terasa hati nk sensitive apa bagai
bukan ke dulu orang ckp aku ni "perempuan xde prasaan?"
bukan ke dulu aku susah sangat nak menangis pasal benda hal remeh temeh

bukan ke ..bukan ke ????


apa dah jadi pada kau neyna.

what am i thinking ? oh god !



No no ! aku xboleh jadi macamni..mentang2 aku lembik..skg asik kena buat orang je ..orang layan aku cam sampah.buat aku rasa rendah..apa kau besar sgt ke? ha..ni neyna dah kembali la brader !





dont mess with me. or you'll find out your ass is missing !







Tiada ulasan:

Catat Ulasan