Jumaat, 8 April 2011

Dia tak lagi penting .




aku mulai sedar .
last aku jumpa dia..aku dalam keadaan yang super sedih!
aku rasa macam kehilangan !
kehilangan besar yang akan membuatkan aku hilang seorang kawan
aku rasa sedih sangat2 !
sampai aku xsanggup tengok muke dia lama2
aku datang kejap..amik barang aku..terus aku blah.
n masa dia panggil aku..
dia cakap " jaga diri "
aku xrasa dia maksudkan pun apa yang dia cakap..
dia mungkin ckp macamtu sebab..
dia nampak mata aku bengkak menangis pasal dia
dan aku rasa semua tu wajar
aku dah xde rasa dah..
aku rasa
dia..xpenting lagi!
xperlu pun jadi penting sbb aku xpernah penting untuk dia !


aku xpuas hati..aku lalu lagi kedai dia..
aku rindu dia
aku rindu nk gaduh ngn die
rindu nk gelak ngn die
aku nampak..
dia menyanyi2 dengan kawan dia..
dengan SANGAT GEMIRA.
aku mulai sedar
mungkin tanpa aku..
dia lebih bahagia
aku..? teruskan perjalanan aku tanpa dia
aku mesti kuat !


dan kini..aku mulai mencari..

:)




1 ulasan: