Sabtu, 9 April 2011

Kenduri



hari ini ..rumah aku buat kenduri sempena aku dah nak masuk belajar..macam doa selamat la gitu . and hari ni agak happy giller sebabnye adalahhh :


aku dapat something daripada kawan baik aku yang paling aku sayang sedunia tu .. Azmeera Sahudin.


Ngah kemas2 umah pagi tu..tibe2 abg posmen 2 tanye..Blok F sini kan? F1/4 kat mana?
aku pun tanya..atas nama siapa bang?
abang posmen 2 jwb " diana/neyna"
oh..saye saye !! <--dengan excited..sbb tau mmg meera yang bagi menda tu ^^


bukak2 je..! aku menjerit2 ..sambil family aku sume tgk ! haha.happy giller..dapat baca surat yang super simple dari die..tapi super special !


awww..she's sweet rite ? i know..she's always like that ! ^^


lepastu aku bukak bungkusan dalam 2..and ada 1 jubah & something pink :) i love em !!in fact..hari ni jugak aku pakai baju tu dalam kenduri aku..so aku akan ingat sampai bile2..masa aku masuk study..masa yassin tu..aku pakai baju yang awek aku bagi :)


huhu...i look weird but the jubah look cool :) hehe...sayang meera sangat !!




back to the kenduri mood : aku xjemut ramai kawan aku sbb aku ni jenis xramai kawan baik pun..so..kawan baik2 je la yang aku jemput punn...:) well.. antara kawan yang sudi hadir ialah :




ayu ..mala..bf ayu..awhh! diorang memang kawan terbaik lah beb ! huhu..pic yang bawah skali 2..akak ipar aku..saje je nk enterprem..;p haha
neway ..thanks korang sudi memeriahkan majlis ! you guys rawk la..walaupun terpakse kne pakai tudung . ahha..korang comel doo pakai tudung.hahakk ^^

2 ulasan:

  1. x jemput sayang pun..huhu cedih nie..:(

    BalasPadam
  2. aweeekkkkk how sweeeeeettt ! aku baru bace blog ko ni..ishhhh sorrry... sgt2 cantik ko pkaii <3

    <3 <3 <3

    BalasPadam