Khamis, 3 Mac 2011

:)


Pelik. Sangat-sangat pelik. maybe aku ni naif sangat ke atau pun aku yang xtau nak bezakan dunia realiti dengan fantasi kot


do whatever you like
.talk whatever you like.
think whatever you want to think .
play your game,play it fair.


but always remember this :


i'm not an OPTION .
saya bukan suatu PILIHAN.


kalau kau nak pilihan..i mean "banyak-banyak pilihan untuk dipilih" . Jangan jadikan aku salah satunya..sebab aku xsekuat itu ..aku sangat rapuh . SANGAT-SANGAT RAPUH :')


AKU MUNGKIN KASAR.TAPI SEKARANG AKU SANGAT KUAT MENANGIS .


Aku jenis orang xsuke nak menunggu orang . And aku pun jenis tak suka nak mengharap pada lelaki .but once diorang datang,aku akan jaga n appreciate . but once dia buat taik..aku akan cuba sedaya upaya aku untuk lari dari dia dengan cara baik. Supaya aku tak kecewakan sesiapa..sebab aku pun faham..dikecewakan tu sakit .





.aku bukan pilihan dan aku bukan perempuan masa bosan kau .tolong lah faham ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan