Ahad, 7 November 2010

Emang Dasar !




Haha..Rasenye cam dah lame killer je tak update blog ye anak-anak..[padahal baru aritu update.] takpe..gebang kadang-kadang tu digalakkan .

haha..well..ni pun baru balik umah kak iela..whuahh ~! rase cam setahun da kat sane..si Nadiea hari-hari kuar ngn bf baru die .. HARI-HARI ye anak-anak.. aku duk umah menanti saat die balik je..[biase la ..budak tak laku] bahahahha...tapi ada jugak aku kuar dengan diea..ikot die g dating..aku dengan kawan baik bf die pun menyemak alam kat situ.hahaha..BEREMPAT LEBIH BAIK YEE..walaupun xde bf tapi xde la rase sunyi sgt sbb dapat kua ngn akak aku n bf die ;p [SEMAK LA KAO NEYNA !]




.................................................................................................................................


ENDING OF NOTHING


ok tutup cerita pasal semak-semak lalang .sekarang mari bercerita tentang my new feelings ^^
neyna hari tu ada la terasa killer dengan seseorang tu..hehhe..lepas tu..neyna rase macam.."sudah-sudah la neyna.." ..lepastu neyna terus delete num phone die..terus tak rase nk online lagi [ KECEWA LA KONON-KONON ]mase 2 rase sedih killer je.sbb yela la..tetibe terasa gile dgn die..huhu^^ serabai an aku touching . macam pondan third class nok !

ala..malas la nk mengharap pape..lau leh xnk lagi da contact die..die 2 ngn aku ni da macam langit dengan bumi..mane la boleh aku nk terbang same tinggi dengan airasia plane ! aku ni cume anak-anak bangau yang ngah tadika kembara belajar bertatih jerr

sudah la neyna..belajar hidup sendiri..jangan harap sape2 n ape2 dalam hidup..ape nk datang..tetap akan datang..ape yang takkan datang..mmg xkn datang..so..jangan tengok2 belakang lagi..kau bukannya jelek-jelek amat yang sampai xde orang nk kau..ade je..cume kau je memilih sgt kot..aku bukan apa..aku cume ikut cakap emak..emak ckp "dik..kau nk cari laki..cari yang leh jamin mase depan kau..xpayah cari yang cikai2..nanti ko yang nk hidup..ko yang susa..cari lelaki yang bertanggungjawab" baiklah emak! ana akan cari ^^..heheh..tapi buat masa ni..belum jumpe..so..kite rileks..minum2 kopi lu..pot2 lu..lek lek..t jumpe gak perr..


malas aa nk pikir..lantak aa nk jadipe..yang penting aku dah xnk involved g ngn die..biase2 suda..banyak g laki..lek aa kn.hahaa.^^..takde aa..lau xnk ckp aa terus tegak..ni tak..belok-belok..punye la panjang belok2 die..ending die.. ? ahh! lantak ..da xpk..



sttle aper


...............................................................................................................................................

1 ulasan:

  1. kelakar la :pondan 3rd class ..
    hahaha
    like ur blog...follow me ok

    BalasPadam