Selasa, 9 November 2010

Bullshits and Past time


she's hot right ? okay. here's the thing . kalau DIA ni cantik..so tak salah bukan kalau saya [SEORANG PEREMPUAN] suka tengok dan minat pada dia ? no harm bukan ? so whats the deal ? sekarang ada pulak keluar cerita lain lepas neyna buat blog yang bertajuk

" neyna suka tengok perempuan cantik"


kenapa lah sampai nk keluar soalan-soalan begini :

- awak ni LESBIAN ke ? [ ye..lesbian ye anak-anak..]
- kenapa awak suka tengok perempuan cantik..lelaki hensem kan ramai jugak.
- Awak ni memang lesbian kan DULU ?


okay..here's the thing ! kalau ye pun saya pernah menjadi LESBIAN . itu benda dah lapuk n perlu ke nak dibahas-bahas lagi ? urgh ! pernah bukan bermakna masih bukan ?

tau tak kenapa perempuan boleh sampai jadi lesbian ?

sebab laki sekarang banyak yang tak guna dan berantakan [ cakap semasa emo]
sebab lelaki suke main-mainkan perasaan perempuan
sebab lelaki tak faham naluri seorang perempuan
sebab lelaki banyak yang tak setia
sebab lelaki banyak yang miang.dah ada gf ngaku single
sebab lelaki jahat !!!!!!!!!
sebab banyak sebab!


so ...sebab itu lah ! kenapa la berlakunya penk-lesbianan dizaman ini ? knapa zaman dulu2 xramai ?


sebab lelaki zaman dulu baik-baik
sebab lelaki zaman dulu setia
sebab lelaki zaman dulu kalau da satu awek..die terus masuk minang ..jangan leceh
sebab lelaki zaman dulu tak suka main-mainkan perasaan perempuan


sebab tu perempuan tak ramai jadi lesbian dulu2



im so pathetic yo.


L u a h a n
. . .


neyna masih perempuan..masih manusia biasa..ada hati ..ada perasaan..ganas2 neyna pun..neyna masih nak rasa disayangi..dihargai..neyna tak faham ape 2 erti kasih syg sbb tak pernah dapat pun . neyna bukan mintak mintake..bukan jenis neyna nk mintak orang sayang2 ..neyna tau benda 2 akan datang dengan sendiri..tapi bila neyna dah mula rasa selesa disayangi..benda 2 akan bertukar jadi teragedi benda yang neyna taknak..apa yang berlaku macam taufan..mula2 indah..datang pelangi..tiba2 nanti datang hujan lebat ..neyna tak faham..n xsempat pun nak faham..hati ni memang untuk disakitkan da menyakitkan ke ? perlu ke ada kasih sayang kalau semua tu palsu macam babi.sampai 1 tahap..neyna giveup..n rasa baik neyna tak payah cari lelaki lagi..jangan salahkan neyna kalau neyna da tak bernafsu dengan lelaki.. semua berlaku atas sebab .





hurm..:(
thanks mak . thanks abah . kasi kasih sayang cukup.
tapi..
kenapa xrasa sempurna ?
masih..
xsempurna....
.............................................................................................................................


ADDICTED

HELP HELP..IM ADDICTED TO COKE AND REDBULLS





minum manis tak bagus untuk kesihatan ye anak-anak . [ peduli hape aku..da sedap..aku minum suda ]





..............................................................................................................


S E D I H


patut ke rasa sedih tu ada? sebab aku takde sape untuk teman hari-hari aku.aku xde sape-sape untuk aku luahkan semua isi hati aku.aku takde sape-sape yang nak fahami naluri aku.bila semua orang yang aku percaya tikam belakang aku.bila orang yang aku sayang hina aku. bila orang yang aku harap,permainkan aku..bila orang yang aku sanjung mengutuk aku..aku tak tau mana nk tuju..aku tak pernah dengki pada orang.kenapa orang suka dengki pada aku..buat aku rasa teruk pada hari-hari aku..buat aku rasa hiba dalam setiap langkah perjalanan aku..puas ke tengok aku menderita sedih.kenapa aku selalu jadi mangsa . kenapa aku yang selalu salah diakhir cerita.kenapa aku tak rasa betul apabila aku dah melakukan kebaikkan?mungkin ini caranya untuk aku mengenal erti kehidpan nyata.aku terlalu bersangka baik pada masa depanku..pada orang sekeliling aku..hingga aku selalu dipijak..


nampak aku slelau ketawa..senyum..ye..aku buat semua tu sebab aku nk menutup semua rasa sedih dalam hati aku..aku rasa sepi..aku selalu rasa hiba.tapi aku xsuka tunjuk sebab aku bukan malaikat.apa aku buat akan semuanya rasa salah sebab aku tak tau apa itu erti betul . aku melihat sesuatu melalui perspektif berbeza..sampai aku menongkah arus n benda yang sering aku lakukan memakan diri sendiri. aku mulai tenggelam dengan dunia aku..aku melihat semua jari menunding pada aku..aku nampak semua mata tajam memandang aku..aku nampak semua hati benci pada aku.aku salah atau betul..tak ada guna nak berdiri mengeluarkan kata-kata..sebab yang salah akan tetap jadi aku sejak aku kecik.aku dah terbiasa dipersalahkan..bila aku lihat orang..aku senyum..orang senyum balik..hati aku tenang dan tak cakap apa2..tapi dalam hati orang ? budak ni ke diana? haha..
aku dah terbiasa dengan semua tu..aku anggap semua orang baik..tapi belakang aku..orang yang aku anggap baik lah yang sengaja menjatuhkan aku


aku tak rasa aku xboleh hidup sendiri..sebab selama ni pun aku mmg sentiasa sendiri..nampak je macam ramai orang teman aku..ramai lelaki yang nk isi tempat kosong dalam hati..tapi apa guna memiliki tanpa menghargai ? aku bukan bodoh..aku bukan buta..anggap aku kekasih untuk mengisi tempat kat hati? apa kau ingat aku ni xda hati ? aku pun punya perasaan ,aku xkan manguasai orang untuk kebaikan aku..tapi untuk kebaikan dia..aku tak tau.



aku tak tau sama ada apa aku cakap orang faham atau tidak. yang aku tau..tak ada sapa mampu faham aku melainkan aku . aku tak perlu difahami

aku cuma manusia.

1 ulasan:

  1. dont be sad anymore!!the important thing u are being yourself!and u ar supposed be proud on yourself..!and u are the best diana!!i'm solute on you!!just be diana,that's all..

    BalasPadam