Jumaat, 12 November 2010

Bohong



Hahaha..best ke hidup berpura-pura ni ? rasanya macamtu lagi okay lah kot.. daripada terus rasa pelik je .baik lah hidup dalam keadaan pura-pura

I'm okay
I'm not missing you
I'd Forget you ]- semua statement tipu !
You're not important at all to my life
I will never miss you . I promise !


cuz the fact is


I'm not okay
I miss you like hell
I'd never forget you !
You're part of me now ]- Apa yang sebenarnya !
I will always miss you . I Swear .

haha..bodoh la kau neyna ! apa kau pandang kat budak tu..die pandang kau 1 mata pun belum tentu lagi .sebab die lanun cetak rompak..ada 1 mata je...buta mata hati ! [ geram nokk ! ]



***
bila aku dengar lagu project pop -bohong . aku rasa macam itu memang aku .haha lirik die

"sesungguhnya hatiku ingin menahanmu..kamu jangan pergi ! kamu jangan pergi ! sesungguh nya jiwa ku bisa gila jika hidup tanpamu..aku terlalu mencintaimu"

HAHA.WELL . WHAT TO SAY ? NEYNA KAU PATHETIC DOH ! SERIOUS KO NI LAYAK JADI LESBIAN JE LA .HAHAHA



statement diatas ditulis pada keadaan emosi saya tidak stabil ye anak-anak . harap tak amik hati,masuk otak dan sila jangan bagitau mak-mak anda ye.. terima kasih. segala sokongan anda amat saya hargai .
.
.
.
.

"weh.kau suka ****** eh?"

"mane ade la..biase-biase je kot...kawan biase je."

"eleh..nk tipu aku konon..aku tau la !kite da jadi adik akak 20 taun la..xpayah la tipu2"

"betol la..mane ade.."

"ko frust eh dgn die..?"

"babi je ayat ko "frust" ! mane ade..aku xpna ckp kat die aku suke die..die pn xpna ckp die suke aku..so apa plak yg nk frust2 nye??"

"eleh~"

.
.
.
. babi! kantoi suda..haha..tu la..emo tak pandang kiri kanan..kan orang da perasan..adeihh..mane aku nk cari alasan ni..haha..bodoh betul lah !



ape2 pun stay cool aje..buat2 macam xde ape berlaku.haha..aku kan rileks ..[cheh..padahall] ! chit poodah !
...................................................................................................................................................


DUIT DUIT DIMANA KAU DUIT !!



SEKARANG FOKUS CARI DUIT SAHAJA !!pk nak keja mana..nak naik apa..nk duduk mana..bape gaji sebulan..bape nk bagi mak abah..bape nk simpan..bape nk enjoy ..hadui ! bile dah tua ni..macam2 kene pk la..malas betol aku !.rase nk jadi budak2 je lame2..senang..tak payah pk pk pasal tu..haihh !!


...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan