Selasa, 21 September 2010

Astarghfirllahalazimm..

neyna fikir balik . neyna ni budaknya dulu masa kat molek,perangai molek jugak . yelah..budak2.xpnah pulak terfikir nak so-called dewasa . sampai buat ini buat itu untuk terasa diri besar .

tapi makin lama..neyna terasa diri neyna ni jadi makin teruk pulak . mengalahkan anjing tepi jalan . entah kenapa..rasa diri kotor & berlumpur dosa. neyna takut.. neyna takut neyna masuk neraka ..nanti neyna kena bakar .bukan api biasa..tapi api yang dah tahap panas kuasa 19 . neyna takut..neyna segan nak mintak ampun lagi..neyna selalu berlutut..berdoa..merayu tuhan maafkan salah neyna.tapi nanti..neyna ulang lagi .neyna ni mahkluk apa ni ? tak kenang budi !


neyna rasa neyna ni dah jauh terpesong . neyna hidup ala-ala orang barat yang tak sedar diri .tak tau hala tuju . kenapa neyna jadi macamni ? sampai pakai tudug pun neyna rasa malu ! neyna ni dah kenapa erk !! neyna xnak jadi kafirrr ..neyna nak kembali kepangkal jalan..tapi xde sape nak bimbing neyna ..semua tarik neyna makin jauh dengan tuhan ..sebab tu neyna xnak keluar rumah dah..neyna dah lari jauh!! jauh dari dosa2


YA ALLAH ..kau ampunkan dosa-dosa ku ..aku hamba mu yang tak tau bersyukur atas nikmatmu ya ALLAH .aku manusia keji yang asyik dengan godaan dunia dan syaitan . aku manusia lemah ya ALLAH . kau tunjukkan lah aku jalan yang lurus..jalan yang engkau redhai .sesungguhny aku banyak berdosa ..dan aku ingin bertaubat ya ALLAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan