Isnin, 4 Julai 2011

Terbaik


adakalanya kita terlalu memikiran tentang orang lain.sehingga kita lupa untuk fikir tentang diri sendiri..aku sedang merasai keperitan melebihkan orang lain daripada perasaan aku sendiri..

bukan untuk menjadi seseorang yang mementingkan diri sendiri..namun apabila kita lupa untuk memikirkan tentang diri sendiri,secara tidak langsung,kita juga akan terlupa untuk menghargai diri sendiri...

kepada dia yang pernah bermain hati denganku..aku kecewa dengan sikap dia yang bercerita tentang aku kepada teman-teman seolah-olah benar aku mempermainkan perasaan dia..

membuahkan rasa jauh . dan dengan keputusan yang aku lakukan..aku lega..aku tidak salah langkah .kini aku nampak siapa dia..


kepada rakan-rakan yang tidak menoleh2 kiri kanan semasa membuat keputusan..aku masih menghargai sebuah persahabatan..namun apabila ia nya dilihat jelas mampu merosakkan hati dan aku merasa ianya tidak diperlukan lagi..aku akan menjauh dengan sendiri..tak perlu gusar..masih ramai yang mahu menjadi teman kalian..aku tidak bermakna apa-apa bukan ? apabila aku menjauh kelak..harap tiada yang terasa hati ..



kepada seseorang yang ada untuk aku susah dan senang aku..terima kasih ..


:') asallamualaikum









Tiada ulasan:

Catat Ulasan