Isnin, 31 Januari 2011

Kena Tipu L A G I


biasa la
kena tipu lagi
huhu
seriously la heh
rase malas sangat2 nak bercinta lagi..seriously rase bosan n bodoh..kenapa lelaki semua sama je erk perangai?


bodohnye aku berkali2 ditipu..plus berkali2 juga percaya llagi lagi lagi..

thanks aa weyy sume wat aku rase bodoh camni an

untuk dia yang menipu,

ko rase best ke buat orang merana?
rasa happy ke buat orang rasa bodoh
ketawa ke tengok orang menangis
gelak ke tengok orang berduka


macam best tau tak perangai ko tu!

apa la sey salah aku xhabis2 kena tipu ngan jantan2 tak bertauliah !
apa kena korang ni
apa muke aku ni untuk dipermain-mainkan ke aper..
ape sial salah aku
apa wei
aku pna sala ape ngan korang !
aduh
menyakitkan hati je
adoiii!


apa la sey sebab wujudnya rasa sayang apa ni semua
semua fake penipu !
kenapa la sey aku sorang yang kena rasa semua ni
penipu tau x
penipu !

kenapa wei??
kenapa aku?

kenapa aku yang ko nak main2kan..kenapa?
xde orang lain ke
yang lebih tabah dari aku

xde lagi ke atas muka bumi ni
makhluk tuhan yang lebih baik yang boleh sayang aku betul2
bukan main2
apa sial aku jumpa semua macamni
apa niee
apa wei
ape..??!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan