Jumaat, 20 Mei 2011

Untuk Late bff

Aku ada seorang kawan . Ya..dia dulu kawan baik aku..kini,aku pun xsudi nak panggil dia kawan baik . Cuma apa yang aku nampak..semakin hari ..dia menjadi semakin pathetic. dan aku sangat kasihan.

Dia jatuh cinta .

semua orang pun jatuh cinta bukan?

ya ! itu normal..

tapi apa yang membuat dia luar biasa adalah apabila dia..taksub dengan cinta tersebut ! Terlalu taksub. aku sampai muak n mual baca setiap status kat fb die sejak 2 bulan lepas yang terluka gila tu..

bro. perempuan boleh cari..maruah mana nak ganti?

orang pandang kau pun cam da xde maruah dah merayu2 perempuan 2 balik kat kau sedangkan perempuan 2 dah ngaku yang dia akan pergi pada lelaki lain.

ko rase die nak kesian ke kat kau?

mmg tak lah !

dia akan rasa best ada la..ko pun perhambakan diri kau untuk apa? dapat die balik ke? no bro..ko nampak noob gile !


walaupun ko bukan bff aku lg..aku still pandnag..bace status ko..sbb aku xsampai ati nak remove ko dari friendlist aku..walaupun ko dah backstabbed aku gila babi dulu..aku ada hati nak menilai..masih ada hati..tapi kau? mana hati kau? tak kesian ke kat bapak kau lau kwn2 die nampak yang kau perdagangkan maruah kau untuk seorang perempuan ? bapak kau nama besar lah bro!..jaga skit maruah die..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan