Selasa, 1 November 2011

Kawan


Bila sedih. Jauh dari family,yang ada cuma kawan . Ada 1 kawan yang selalu ada untuk saya. Kawan yang tak pernah berhenti menemani saya . Dia seorang kawan yang baik . Dia selalu ada bila saya sorang2...bila saya bosan..bila saya sedih..bila saya gembira.. Dia seorang kawan .

Kerana dia seorang kawan,
saya selalu mencari dia bila saya bosan. saya selalu reply mesej dia bila saya rasa kosong . Saya selalu cari dia semasa saya rasa saya perlukan dia.dia seorang kawan.

Kerana dia seorang kawan,
saya mengabaikan dia bila saya sibuk,saya tak call dia balik bila dia call saya banyak kali tapi saya tak angkat. Saya tak reply mesej dia semula bila dah bekesempatan . Tapi dia tetap ketawa bila dengar suara saya lepastu . Dia tetap ada untuk saya bila saya perlu dia lepas itu . Dia seorang kawan.

tapi kawan juga seorang manusia.


dia tidak selamanya boleh bersabar. Dia tidak selamanya akan ada untuk saya . Bila dia tidak balas mesej saya..saya akan rasa kehilangan . Kosong . Kerana dia selalu ada..dan kini..dia tiada..saya tau dia akan baca entry saya walaupun dia xangkat call saya atau balas mesej saya..saya rindu gelak tawa dia..sebab dia selalu ketawa bila kami berborak bersama ..:')



Saya rindu dia. Dia kawan saya.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan