Selasa, 30 April 2013

New updated line up


Wan Aiman Wan Ibrahim

Perkenalan singkat aku dengan dia memang unpredictable habis. One fine night aku xleh lelap mata akibat terlalu banyak berfikir (konon2) So aku pun buat buat busy tengok Hp .. Baru nak feeling2 artisTetibe die ping ! die tanye aku budak kuantan ke ? Aku pn assume , die ni mesti dak uniten atau dak kuantan .And jangkaan aku yang berkreativiti tinggi ini adalah tepat . Sebab die tanye aku blaja mane sume, tup tap aku 1 tempat blaja dengan adik die .

So dari situ aku start la bercakap dengan dia.Kitorang exchange gelak, buat malam macam siang. Encourage each other suh jadi player . Call in the middle of the day just to tell how much funny life could be . Gelak, menganjing.. bagitau aku die kena kacau ngan bapuk.semua benda2 jackass. Cuma bezanya aku dengan dia xpernah jumpa je .Dia banyak ajar aku jadi orang yang berfikir . Walaupun die xde la tunjuk yang die ni cam tenaga pengajar akademi fantasia tu..tapi aku sendiri learn a lot dari die. Belajar yg not everything in your life will forever be yours .Not all guys yang pergi club minum .  Xsume ape yg kita suka, kita boleh dapat. Dan lain lain.. Dia ni umur da banyak so lagi banyak pengalaman . Haha..dalam erti kata lain ORANG TUA . ahhaha

Bagi aku, walaupun die ni gila2..die someone adorable. Dia berdikari, enjoy life die sendiri. Buat ape die nak. Kua suka hati keja sukaati . Dia ada life yg great to be blissful . Dia dengan aku kawan aje..xde lebih2 pun.. sebab lelaki macam dia akan terpikat dekat hot stuff.. So im out if his league . Sape2 awek2 nak kenal dengan dia..dipersilakan lah merisik tanye kat aku ye.. boleh ejas bb pin n no tepon.jangan isau. Hahahahaha

1 ulasan:

  1. so pity ,,, who's the real sifu ... :(

    BalasPadam