Isnin, 8 April 2013

Aku tak tau

Holla ! Its been a while . Aku memang orang yang paling pemalas didunia nak update blog . Sebab blog ni pelepas rasa bosan dan tak puas hati aku je . Well..Tapi aku sayang blog aku lebih daripada budak gemok sayang aiskrim .


Back to the point, aku sekarang emosi tak berapa stabil . Entah jin mana yang dah merasuk minda dan jiwa aku yang tak bersalah ni sampai semua orang jadi punching bag aku.Aku mmg ade sikap pelik yang sukahati nak switch mood aku secara tiba-tiba .sukahati la. Dan orang orang yang pencari pasal kebangsaan akan menjadi mangsa ditempat kejadian .

By the way, aku terdorong untuk menulis tentang seseorang yang aku anggap menarik perhatian masyarakat umum seperti aku yang suka memerhatikan gelagat manusia sejagat yang sedang beraksi di dunia mereka sendiri .Aku memanggil dia dengan panggilan fakrul . Dia adalah salah seorang daripada kawan aku yang aku knal masa aku form 6 .

Dia ada sorang awek.. Awek dia bertudung, muka lembut, cantik jugaklah bagi aku yang susah nak mati nak cakap orang lawa ..then die mmg syg gile la kt gf die . i know sbb die slalu cure heart ngan aku.. walaupun dulu kitorang xrapat tp aku ni pendengar yang baik (lah jugak) .. but then tadi die bbm..die cm sedih gile..die ckp yg gf die ada another 3 bf.. and he's the 4th . die baru tau lepas die dah prepare2 nak bertunang . And i was like shock gila.. sbb apa ? sbb perempuan tu leh jawab..die mmg xpercaya laki n saje nak balas dendam kat lelaki sebab die pernah disakiti

babe, aku ni perempuan jugak..aku tau la camane rasenye bile laki buat shit .but xde la sampai aku nak balas dendam kat laki len. Honey, please..alasan kau kau BUTOH gila..mmg la kau comel..tp muke kau xlayak nak ada 4 bf pun.. sebab muka kau layak dapat kaki je . Asal? sbb org cam kau ni.. pemusnah hati orang ! why aku emo ? sebab aku mmg mood shila amzah je skg ni haa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan