Khamis, 27 Oktober 2011

Fact tentang Neyna :)


Neyna begini orang nya :


Saya sangat rimas bila saya tengah focus buat sesuatu,orang cakap-cakap dengan saya .
Saya suka tegur orang yang saya suka nak berbual sahaja.Hehe ngengade lettew .
Saya xsuka flu sebab bila saya flu,nanti saya mesti athma sekali.Mls nak minum tonik pak tani.
Saya pelik dengan orang yang suka cerita pasal orang lain. Xde keje ke weh?
Saya xsuka lelaki yang perasan hensem . Puh-lease la !
Even if lelaki 2 betul-betul hensem pun,lau die perasan hensem..saya akan rase menyampah
Saya suka orang yang creative .
Saya suka tengok lelaki yang berambut pendek tapi pandai menggayakan rambut dia tu :)
Saya suka tengok perempuan yang pakai tudung lilit2 cantik2..saya tergodaa..:)
Saya suka perempuan lawa yang baik. Tak sombong la maksudnya khan...
Lau perempuan tu lawa tapi sombong,bagi saya dia xcukup lawa .Sekian.
Saya suka tengok couple yang sweet tapi xannoying
saya xsuka couple yang annoying. Tettt
Saya tak suka orang buat maksiat depan saya.Saya rase nak join..ceh xde la...myampah !
Saya suka tengok abah saya gurau-gurau dengan mak saya .
Saya suka tengok orang ketawa.
Saya suka buat orang ketawa
Saya suka orang yang buat saya ketawa
Saya suka ketawa
Saya apa lagi erk..
Saya suka lelaki yang nakal macam radit dalam cinta radit dan jani.Cehceh demand !
Saya suka lelaki yang messy tapi style n x jerk macam julian casablancas
Saya suka Britney spears sebab saya rase die seksi.
Saya suka
Saya suka perempuan Lembut sebab saya kasar. Bhhahahaha
Saya suka lelaki dan perempuan yang sporting yang open minded yang baik .
Saya xsuka mendiskriminasi orang
Saya bukan racist orangnye
Saya jenis kalau saya dah xsuka..sampai bebila pun saya tak suka
Tapi bila saya dah suka..Hambek kau !
Saya seorang yang tidak suka berdendam
Saya seorang yang pemaaf
Saya seorang yang sangat cepat marah
Saya seorang yang cepat cool bila dah marah
Saya seorang yang sangat-sangat ego






Saya seorang yang malas nak fikir dah..

sekian :)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan