Khamis, 27 Oktober 2011

3 story in 1 Post


Saya sedih orang cakap Ghadaffi kafir.

Okay stop cakap pasal benda mengarut. ni nak cerita sikit..first story..tadi kan .mase dalam kereta .. aku teringat satu insiden dulu..dimana aku n the geng pegi la pasar lepas class.benda ni jadi sem lepas ye anak-anak..kitorang dah sudah class tu,Beli la lada kering bawang putih bawang merah belacan semua tu . Nak masak katanya ...

Then ..tup tap sampai rumah. DANG ! lupa..mana ada blender.. nk blender pakai hape ni ? then kitorang dengan bijak dan laksananya..ambik periuk..letak barang2 dalam tu..tumbuk bahan2 tu pakai belakang cawan. OMAIGODD.. sangat tak leh diterima akal okay,,but guess what? we did it k.. at last dapat jugak asam pedas walaupun rase die confirm la len macam kan. Haha..sumpah kelakar la wey,but it shows la how our mind is creative kan . [cheh padahal da buntu akal xtau nak watpe..men bantai je..]

Second benda yang aku nak cerita.Sem lepas jugak.aku ade kenal dengan 1 mamat ni..die ni kebetulan 1 kampung la kiranya dgn aku. Ntah la..camane..die add aku kf fb.n friendly lak ngn aku..so aku ni pk..oh kwn sekampung ..so aku pun friendly la jugak ngn die..Ntah camane cerita die aku dah lupa..aku jadi rapat ngan die..balik muadzam pun same2..tp aku tau die ni ade awek..plus kitorang bukan bercinta.Kawan biase je pun. Tapi awek die ni punye la xsuke aku kwn ngan die.jeles kot..faham la dek non :p tapi yang xbest bila diorang gado.at last..aku yang dirasa macam salah.

padahal bila aku pk pk balik..ok 1st..balak die yg add aku. 2nd..balak die yang approach im aku. 3rd..balak die yg kasi no phone kat aku. 4rd..balak die yang slalu text2 aku. So nape at the end of the day macam aku lak jahat,macam penjenayah peragut pakwe orang? Pelik kan disitu? so aku amik keputusan..Lau awek die manyak jeles..so bek aku yg blah..sebb aku xnak la kan sal aku xmemasal bf die ni break ngn gf die lak..n dalam mase 2 aku da xcontact balak die ni..lame2 aku tgk balak die pun da delete aku dr fb..aku rase awek die kot suruh.jeles lettew..:p ala aku xkisah.. huhu..tp xpe ..aku faham..tp yang menjadi hairannya..tadi..baru kejap td..abang awek die add aku.Aku cam.. pahal lak? aku da xde contact kot balak adik kau...mungkin adik die suh stalk kot ntah2 budak tu still kwn ngn aku ke ape kan.tapi pelis la..balak kau bukan taste aku.Sekian.

Cerita ketiga yang aku nak bahaskan disini adalah cerita pasal ex aku..tetibe tadi aku tenampak fb ex aku..walaupun aku xmutual friends ngn die..tp..aku leh tgk pic2 die. [Sbb dulu aku yang settingkan fb die..die xreti..;p..] so..aku tgk la..die dah ade gf baru.To be honest aku terkejut..sb aku tau camane die suffer hilang aku dulu.Kesian mmg kesian la..sbb aku blah camtu je..yela..die orangnya sangat la pencemburu.1 lelaki pun aku xleh nk cakap hi kat fb.sedangkan aku ni dah memang dikenali sbg gadis yg semua orang pun nk tegur..ala-ala pm giteww :) ceh ..tapi jenis aku lau bf aku suh aku ikut..tapi ni masalahnye..die marah sampai ugut2..die ugut nak edit gambar aku nampak bogel..nk kasi kat mak aku..die nk cakap kt mak aku..aku ni dah rosak..die da sentuh aku la..gile psycho! aku ckp..lau nk fitnah silakan..leh check klinik ape..bukan xleh check..tp die makin ugut macam2..die ckp lepas ni mane2 laki yg kwn ngn aku semua dia nk ckp die dah buat cam2 ngn aku la..ape2 haramjadah la..camtu la lebih kurang..aku pun da lupe

and ape die ckp..die buat kot..lepas kwn ngn die..aku kwn ngn dak keje giordano..die punya la buruk2 kan aku gile babs . sampai dak tu pandang aku cam bitch gila..aku like haihh..pebende sial kau ni..then aku start berkasar balik ngn die..aku cakap die ni psycho..pathetic..org da xnk nak meroyan..aku terpaksa okay..bukan sengaja.. omaigodd..[ terasa kejamm..T.T!!!] haha..tapi nak wat cane..lau korang ada tmpat aku pun maybe korang akan wat cam ape yg aku wat.sebab die ni siap bakar2 baju yg aku pna kasi kat die.pecahkan kaca yang aku pernah kasi pada dia..depan umah aku gak..and ugut2 aku..dia tengking2 aku..maki2 aku tunjuk fuck depan aku..depan umah aku gak..so itu dah kurang ajar aa kan? soo aku pun ckp la " bodo xpaham bahase..orang da xnak dah la..semak!" haihh..ape nak jadi remaja kini.. <--ceh !


2 ulasan:

  1. org mcm tu mmg patut ditinggalkan ...

    BalasPadam